Strona Squeeze page. Jak skonfigurować i używać strony Squeezer


Cel strony przechwytującej  jest prosty, uzyskanie dużej liczby gości, którzy pozostawią swoje dane takie jak imię oraz e-mail i dodanie ich do listy mailingowej, dzięki której możemy zbudować swój potencjalny rynek zbytu.
 Jak zrobić squeeze page?

Wykonanie skutecznego squeeze page jest trochę trudniejsze niż się wydaje.

Strona graficzna i szablon nie jest problemem, istnieje wiele szablonów dostępnych za darmo i na sprzedaż ...
Prawdziwym problemem jest jednak "co zrobić, aby uzyskać jak najwięcej odwiedzających", dzięki którym będziemy w stanie, sprzedawać dużą  liczbę produktów lub usług, w przyszłości?

To jest prawdziwy sekret ...
 
Oto co musisz wiedzieć o stronie przechwytującej, do pracy i budowy rentownej listy, czy sprzedaży własnych produktów,  lub odsprzedaży partnerskich produktów. Podstawowy system pozostaje taki sam.

Pierwszym krokiem jest dowiedzieć się dokładnie, w jaki sposób masz zamiar kierować ruch do Twojej strony przechwytującej.  Można to zrobić na kilka sposobów jak np. płacenie za kliknięcia w Google, zoptymalizowanie swojej strony internetowej SEO i generowanie ruchu z naturalnego wyszukiwania, Google maps aukcji - jest również dobrym sposobem na wygenerowanie ruchu, reklamy na Facebooku i oczywiście nie zapomnij o normalnym e-mail marketingu.
 
W zależności od produktu, który chcesz promować, Google najprawdopodobniej będzie twoim największym generatorem przychodów i ważne jest, abyś wiedział, czego chcą wyszukiwarki Google ... i dał im to czego chcą. Google jest wyszukiwarką, a ich priorytetem numer jeden nie jesteś Ty, jako właściciel strony, ale osoby wyszukujące w Google. To jest, cały ich dochód.
 
Wiesz (lub powinieneś wiedzieć), że Google daje ludziom, którzy czegoś szukają w sieci, najlepsze wyniki. Wiesz, że są bardzo dobrzy w tym, choćby dlatego, że są numerem jeden jeśli chodzi o wyszukiwarki na całym świecie.  Facebook,- można stwierdzić, że wygeneruje większy ruch na stronę,  może tak, ...ale szukając informacji nadal korzysta się z Google...  

Więc wniosek jest prosty, daj gościom na swojej stronie (squeeze page), to czego chcą, a w zamian dasz Google, to co chce, i wszyscy będą zadowoleni. Bardzo ważne jest, aby o tym pamiętać, bo ma to wpływ nie tylko na naturalną pozycję w rankingach, ale i na kliknięcia po uruchomieniu kampanii PPC.

Treść strony przechwytującej powinna wynosić od 200 do 300 słów. Choć może to się wydawać  dużo, to tak naprawdę nie jest, tym bardziej jeśli wymienimy zalety produktów. Treści i opracowanie powinny być sformułowane tak aby "ułatwić życie" zwiedzającym.
Na squeeze page nie powinno być linków do stron o podobnej treści, swojej własnej strony, oraz do innych miejsc. Jeśli masz wielu "turystów", którzy tylko odwiedzają stronę, należy poprawić ofertę, by zwiększyć skok sprzedaży.

Jest z tym wszystkim trochę pracy i teraz należy się upewnić, czy pieniądze, czas i wysiłek włożony w tworzenie listy rzeczywiście się opłaca.

Budowanie stron przechwytujących to podstawa długoterminowej działalności. Im większe listy zbudujesz, tym większych dochodów możesz się spodziewać. Brzmi łatwo?

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Hi, I desire to subscribe for this webpage to take most up-to-date updates, thus where
can i do it please assist.

Here is my site www

Prześlij komentarz

Ewangelia na dziś