E-mail marketing to obecnie jedno z najpotężniejszych narzędzi w e-biznesie, bardzo dobrze działa na rynku nisz. Ty też możesz budować swoją listę i ją spieniężyć nawet na rynku uczenia papug mowy.
E-mail marketing jest formą marketingu bezpośredniego, polega na budowaniu listy mailingowej, tworzeniu relacji z odbiorcami, budowaniu wizerunku i sprzedaży.
Konkretniej mówiąc polega on na trzech prostych punktach:
- Po pierwsze, ściągnij do siebie głodny tłum ludzi.
- Po drugie, nawiąż z nimi relację i wzbudź w nich silną potrzebę kupowania.
- Po trzecie, spienięż listę by zarobić spore pieniądze.
Lista mailingowa jak ją zrobić?
W praktyce, sprawa ta nie jest już taka prosta, potrzebny jest spory kawałek wiedzy aby zarabiać na e-mail marketingu. Musisz wiedzieć jak rozpoznać głodny tłum ludzi, który gotów jest płacić za Twoje produkty. Ważne jest, aby wiedzieć jak zmieniać szybko czytelnika, który trafia na Twoją stronę w klienta.
Jeśli nie radzisz sobie z rzeczami technicznymi- to czas to zmienić, musisz wiedzieć jak założyć serwer, kupić domenę i jak połączyć stronę przechwytującą z autoresponderem. Sprawy techniczne to podstawa.
Ale to jeszcze nie wszystko, niezbędne jest poznanie wszystkich psychologicznych sztuczek, aby Twoja sprzedaż była większa. Jak za pomocą reklamy przeniknąć do umysłu klienta - są to bardzo ważne zagadnienia, szczególnie jeśli na rynku jest konkurencja. Możesz dzięki tym metodą, przejąć rynek.
Jak więc zacząć budować listę?
Obecnie w sieci istniej kilka godnych polecenia produktów, które zawierają w sobie całą wiedzę na temat e-mail marketingu i skutecznego zarabiania na nim.
Korzystając z tych systemów, poznasz poufne informacje na temat przyciągania ludzi do Twojej strony, zobaczysz jak w szybki sposób, buduje się listy wysokiej jakości i zarabia na nich bardzo duże pieniądze.
3 komentarze:
Nie zgadzam się z Twoją tezą.
Mailingowe listy to dziś upadający szyk mody.
Dziś dzięki zmianom jakie nastąpiły w zasobach Googla w Polskiej wersji wyszukiwarki, najskuteczniejszą formą dotarcia do odbiorcy jest nie mailingowanie, a katalogowanie.
Skuteczność list mailingowych to ok. 2% tak mówią statystyki.
Katalogowanie, to skuteczność w 80%
Oczywiście statystyki nic na temat skuteczności katalogowania nie mówią, gdyż to w Polsce rodząca się dziedzina.
Facebookomania już minęła.
Teraz w Polsce po za Blogowaniem będzie też moda na katalogowanie.
Myślę, ze siła w Grupie.
Szukam chętnych do katalogowania.
Sam mogę już dziś z jednego katalogowania zebrać ok. 20 wpisów skwarendowanych, czyli odpowiadających w 100% potrzebom kwarendowanego wpisu
Co do skuteczności listy mailingowej, to prawie się z Tobą zgodzę. Śmiem twierdzić (na podstawie własnych doświadczeń), że zależy to od wybranej niszy.
Najmniej opłacalna to "zarabianie na zarabianiu"
i tu skuteczność z całą pewnością może wynieś 2%
Bardzo przydatne wskazówki, rzeczywiście warto zapoznać się ze strategiami tworzenia takiej listy.
Prześlij komentarz