7 sposobów, na promowanie produktów w programach partnerski


W affiliate marketingu trzeba trochę starań, aby skutecznie wypromować swoje produkty partnerskie i zarobić parę złotychWykorzystywanie wypróbowanych sposobów promowania produktów partnerskich, może być bardzo pomocne. 

Oto siedem technik promowania programów partnerskich:

1. Po pierwsze, zapewnij gościom twojej strony / bloga wystarczająco dużo informacji o produkcie. Oprócz designu witryny, zawartość (treść) strony, odgrywa dużą rolę w zdobywaniu zainteresowania gości.
  •  Na stronach powinny znajdować się faktyczne i obiektywne artykuły na temat produktu, jak np. recenzje produktów. W artykułach informacyjnych, powinny być zawarte szczególne funkcje produktu, zalety i przewagi nad innymi markami w swoim rodzaju.
  • Zwróć uwagę, że Ty nie sprzedajesz, ale informujesz.
  •  Musisz określić wartość i celowość produktu i tym samym przekonać użytkownika, że ​​ten produkt odpowiada jego potrzebą i pragnieniom. 
  • Wzbogacanie treści  w stwierdzenia typu "I nie tylko to, ale jeszcze to.." nie tylko stwarza napięcie, ale wywołuje w czytelniku zainteresowanie, który chce wiedzieć więcej na temat produktu. 
  •  Nie ma oczywiście, idealnego produktu, dzięki czemu można również ujawnić niektóre jego negatywne cechy, ale nie pozwól im przesłonić tych dobrych.
2. Po drugie, możesz wykorzystać doświadczenia i referencje od osób, które korzystają z produktu. 
  •  Brzmi to jak stara strategia marketingowa, ale to nadal działa. Informacje na temat produktu, prezentujemy w ten sposób, by zbudować zaufanie klienta. 
  • Ponadto możesz zbudować wrażenie, że jesteś ekspertem w dziedzinie, ponieważ jesteś w stanie udowodnić, że produkt czy usługa, którą oferujesz, naprawdę działa, jako gwarantowana.

3. Następną strategią promocyjną są tzw. banery obrotu.
  •  Dodanie tych banerów, ma jedno zadanie, odwiedzający mają w nie kliknąć. 
  • Nie należy jednak nadużywać banerów, ponieważ mogą zrobić nam bałagan na stronie. Webmasterzy zwykle nie mają negatywnych uwag o banerach. Jednak strona zatłoczona banerami jest bardzo irytujące, więc ogranicz stosowanie banerów reklamowych.

4. Czwarty sposób to biuletyn, na którego goście witryny mogą się zapisać.
  •  W biuletynie, można umieścić artykuły informacyjne, reklamy, linki programów partnerskich, nowości i funkcje. 
  • W ten sposób można regularnie informować subskrybentów o dostępnych produktach.

5. Jeśli mailing nie działa dobrze dla Ciebie, to wypróbuj piąty sposób na skuteczne promowanie Twoich produktów partnerskich, korzystające z usług takich jak reklamy Google AdWords. 
  • Google AdWords pomaga spełnić Twoje cele marketingowe w sposób szybki, skuteczny i łatwy.
    W ten sposób, własne reklamy są podłączone do dużej liczby użytkowników, którzy są dokładnie zainteresowani Twoimi produktami i usługami. 
  • Po utworzeniu reklam, można je zobaczyć na prawo w Google. Otrzymasz szybką reakcję na reklamy i dostaniesz się bezpośrednio do użytkowników Internetu, którzy są rzeczywiście zainteresowani zakupem. 
  • Można również zdefiniować lub wybrać obszar docelowy, rynek, co pozwala uzyskać najlepsze wyniki.

6. Szóstym i najbardziej skutecznym sposobem promowania produktu i zmuszenia gości witryny, do przejścia na stronę sprzedażową i zakupu, jest powiedzieć coś na temat cen.
  • Droższe przedmioty dadzą Ci większe prowizje, ale są one trudne do sprzedania, gdyż klienci zawsze mają skłonności, aby kupować po najniższej cenie. 
  • Ale można nad tym popracować poprzez np. podzielenie całkowitych kosztów i wprowadzenie ich w słowach, aby wydawały się tańsze. Zamiast podając ryczałt, podaj ile mają zapłacić w ratach lub po przystępnych cenach, ile złotych lub groszy.

7. Wreszcie, można być bardzo hojnym dla potencjalnych klientów, dając im premie. Dodatki i gratisy są zawsze przyjemne, zwłaszcza gdy są one zgodne z interesem nabywcy.

Mimo że nie jesteś zaangażowany w sam proces sprzedaży, to jesteś jednak odpowiedzialny za skierowanie klienta do strony sprzedażowej i przekonanie go do zakupu.

Bądź kreatywny, musisz wiedzieć czego chce kupujący. A na pewno dostaniesz to, czego Ty chcesz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ewangelia na dziś